Фейсбук-сторінка Кремінської міської ВА

Національна веб-платформа центрів надання адміністративних послуг

Асоціація міст України

Пульс - онлайн платформа для збору відгуку від бізнесу про взаємодію з державою

Інформація (101)

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області вкотре нагадує, що 24.12.2015 року прийнято Закон України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації » (далі - Закон), який набрав чинності 01.01.2016 року.

Відповідно до вимог Закону органи державної влади, інші державні органи та органи місцевого самоврядування, які є засновниками друкованих засобів масової інформації, повинні вийти зі складу засновників друкованих засобів масової інформації до 01 січня 2019 року одним із способів, передбачених статтею 3 вищевказаного Закону, а саме:

1) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції – у разі відсутності у майні редакції державного (комунального) майна;

2) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції з перетворення редакції членами її трудового колективу у суб’єкт господарювання із збереженням назви, цільового призначення, мови видання і тематичної спрямованості друкованого засобу масової інформації;

3) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції з подальшою приватизацією майна редакції, що перебуває у державній чи комунальній власності, відповідно до законодавства з питань приватизації, якщо трудовий колектив редакції не подає протягом установленого цим Законом строку пропозиції про свою участь у реформуванні друкованого засобу масової інформації.

Звертаємо увагу засновників державних та комунальних друкованих засобів масової інформації на те, що у разі неподання до 31 грудня 2018 року заяви на перереєстрацію відповідного друкованого засобу масової інформації до Головного територіального управління юстиції у Луганській області (відповідно до вимог ст. 11 Закону):

  • свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації буде визнано недійсним;
  • після прийняття рішення про визнання свідоцтва недійсним подальший випуск або розповсюдження друкованого видання відповідно до ст. 41 Закону України «Про друковані засоби масової інформацію (пресу) в Україні» вважатиметься порушенням законодавства про друковані засоби масової інформації та тягне за собою відповідальність відповідно до вимог ст. 186-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

  Отримати консультацію питань державної реєстрації/перереєстрації друкованих засобів масової інформації можливо за телефонами 095-362-42-02 або 06452-42216.

 

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Вівторок, 25 вересня 2018 10:00

Як зареєструвати професійну спілку

Професійна спілка (далі-профспілка) створюється з метою здійснення представництва та захисту трудових, соціально-економічних прав та інтересів членів профспілки.

Профспілки на підприємствах, в установах, організаціях та їх структурних підрозділах представляють інтереси своїх членів і захищають їх трудові, соціально-економічні права та інтереси. Свої повноваження профспілкові організації здійснюють через утворені відповідно до статуту (положення) виборні органи.

Рішення про створення профспілки приймається на з'їздах, установчих зборах, установчих конференціях тощо, там же приймається статут профспілки.

Для створення та державної реєстрації необхідно затвердити Статут профспілки.

Статут профспілки повинен містити відомості про:

  1. Статус та повну назву профспілки, її скорочену назву (за наявності), місцезнаходження її виборних органів (юридичну адресу).
  2. Мету та завдання профспілки.
  3. Умови і порядок прийняття в члени профспілки та вибуття з неї.
  4. Права, обов'язки членів профспілки, умови, порядок та підстави виключення з членів профспілки.
  5. Територіальну, галузеву або фахову сферу діяльності.
  6. Організаційну структуру профспілки, повноваження її організацій, виборних органів, порядок формування їх складу.
  7. Умови, терміни, порядок скликання з'їздів, конференцій чи загальних зборів членів профспілки та порядок прийняття ними рішень.
  8. Порядок і терміни звітності виборних органів профспілки перед членами профспілки, порядок здійснення контролю за діяльністю           виборних органів профспілки.
  9. Джерела надходження (формування) коштів профспілки та напрями їх використання.
  10. Порядок здійснення господарської діяльності, необхідної для виконання статутних завдань профспілки.
  11. Порядок внесення змін до статуту профспілки.
  12. Умови та порядок припинення діяльності профспілки і вирішення майнових питань.

У статуті профспілки можуть бути передбачені й інші положення, що стосуються особливостей створення та функціонування певної профспілки, якщо це не суперечить закону.

Засновниками профспілки можуть бути громадяни України. Іноземні громадяни та особи без громадянства не можуть створювати профспілки, але можуть вступати до профспілок, якщо це передбачено їх статутами.

Документи, що подаються для державної реєстрації створення профспілки:

  1. Заява про державну реєстрацію створення юридичної особи форми 1, яка затверджена наказом Міністерства юстиції України від 18 листопада 2016 року № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18 листопада 2016 року за № 1500/29630 ( зі змінами).
  2. Заява про обрання юридичною особою спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість, та/або заява про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій за формами, затвердженими відповідно до законодавства, - за бажанням заявника.
  3. Документ, що підтверджує створення профспілки - протокол з'їзду, установчих зборів, установчої конференції тощо. 

Протокол установчих зборів підписується головуючим та секретарем установчих зборів. Невід’ємною частиною протоколу установчих зборів є список осіб, які брали участь в установчих зборах.

  1. Статут профспілки (прошитий, пронумерований та підписаний засновниками профспілки).
  2. Відомості про керівні органи профспілки (ПІБ, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку).
  3. Відомості про особу (осіб), яка має право представляти профспілку для здійснення реєстраційних дій (ПІБ, дата народження, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку).

Документи для державної реєстрації створення профспілки можна подати до Головного територіального управління юстиції у Луганській області, Центрів надання адміністративних послуг, Місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

Документи можна подати особисто або надіслати поштою.    

Строк розгляду документів, поданих для державної реєстрації створення профспілки становить 15 робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації.

Адміністративний збір за державну реєстрацію створення профспілки не справляється.

Зразки документів, що подаються для державної реєстрації створення профспілки можна переглянути на сайті Головного територіального управління юстиції у Луганській області (http://lugjust.gov.ua).

Контактний номер телефону Головного територіального управління юстиції у Луганській області з питань реєстрації громадських формувань: (06452) 42216, (095) 3624202.

Також, можна отримати консультацію за допомогою он-лайн чату з питань державної реєстрації громадських формувань за посиланням: https://lugjust.gov.ua/gf-chat/.

 

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Відносини щодо оренди земельної ділянки врегульовані Цивільним кодексом України (надалі – ЦКУ), Земельним кодексом України (надалі – ЗКУ) та Законом України «Про оренду землі». Типовий договір оренди землі затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2004 року № 220.

Оренда земель — це окрема організаційно-правова договірна форма використання земельної ділянки, яка передбачає передачу її власником-орендодавцем (державою, територіальною громадою, громадянином чи юридичною особою) у тимчасове строкове володіння та користування іншій особі-орендареві за плату для здійснення переважно підприємницької або іншої діяльності з привласненням останнім одержаної продукції і доходів.

Правонаступництво у разі зміни власника речі, переданої у найм, передбачено Загальними положеннями про найм Цивільного кодексу України. Відповідно до частини першої статті 770 ЦКУ у разі зміни власника речі, переданої у найм, до нового власника переходять права та обов’язки наймодавця.

Відповідно до частини четвертої статті 32 Закону України «Про оренду землі» перехід права власності на орендовану земельну ділянку до іншої особи (у тому числі в порядку спадкування), реорганізація юридичної особи-орендаря не є підставою для зміни умов або припинення договору, якщо інше не передбачено договором оренди землі.

Статтею 148-1 Земельного кодексу України передбачено, що до особи, яка набула право власності на земельну ділянку, що перебуває у користуванні іншої особи, з моменту переходу права власності на земельну ділянку переходять права та обов’язки попереднього власника земельної ділянки за чинними договорами оренди, суперфіцію, емфітевзису, земельного сервітуту щодо такої земельної ділянки.

Особа, яка набула право власності на земельну ділянку, протягом одного місяця з дня набуття права власності на неї зобов’язана повідомити про це її користувачів або орендарів із зазначенням: кадастрового номеру, місця розташування та площі земельної ділянки; найменування (для юридичних осіб), прізвища, ім’я, по батькові (для фізичних осіб) нового власника; місця проживання (знаходження) нового власника, його поштової адреси; платіжних реквізитів.

Повідомлення надсилається користувачу, орендарю земельної ділянки рекомендованим листом з повідомленням про вручення або вручається йому особисто під розписку.

За згодою сторін договору оренди, суперфіцію, емфітевзису, земельного сервітуту чи застави до такого договору можуть бути внесені зміни із зазначенням нового власника земельної ділянки.

Отже, після набуття права власності на земельну ділянку, в точу числі у порядку спадкування, яка знаходиться в оренді або у користуванні, обов’язково необхідно внести зміни до діючого договору оренди земельної ділянки, зокрема у частині визначення нової сторони орендаря або орендодавця.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Земельна ділянка — це частина земної поверхні з установленими межами, певним місцем розташування, з визначеними щодо неї правами.

Під час поділу чи об'єднання раніше сформованих земельних ділянок відбувається формування нової чи нових земельних ділянок. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру.

Документами, необхідними для поділу чи об’єднання земельних ділянок є:

- нотаріально засвідчена заява власника земельної ділянки та розроблена землевпорядною організацією технічна документація на поділ земельної ділянки.

Крім нотаріальної заяви на поділ земельної ділянки, землевпорядній організації також треба надати:

- нотаріально засвідчену копію правовстановлюючого документу на земельну ділянку (державний акт, договір купівлі-продажу, дарування, міни, тощо);

- копії ідентифікаційних даних власника (паспорт, ідентифікаційний номер).

Крім того, якщо власників земельної ділянки декілька (спільна часткова або сумісна власність між співвласниками), то в такому випадку укладається нотаріальний договір на поділ земельної ділянки між співвласниками.

Звертаємо увагу, що цільове призначення земельних ділянок, утворених в результаті поділу первісної земельної ділянки, не може змінитись, а залишається таким, як і в первісної земельної ділянки (до поділу).

Поділ земельної ділянки здійснюється на підставі відповідної землевпорядної документації шляхом реєстрації новостворених земельних ділянок у Державному земельному кадастрі. Також за бажанням власника може бути здійснено об’єднання земельних ділянок. Це можливо, якщо особа стає власником сусідніх земельних ділянок і бажає їх об’єднати. При цьому земельні ділянки повинні мати спільний кордон і однакове цільове призначення.

Звертаємо увагу, що при об’єднанні або поділі земельної ділянки на новостворені земельні ділянки переходять усі обтяження та обмеження, які існували раніше і стосувалися попередніх земельних ділянок.

Після отримання витягів з кадастру на земельні ділянки, що утворились в результаті поділу, або об'єднання разом з документом, що посвідчує право власності на земельну ділянку до її поділу або об'єднання (крім випадків, коли право власності на таку земельну ділянку вже зареєстровано в Державному реєстрі прав) необхідно звернутись до центру надання адміністративних послуг або державного чи приватного нотаріуса для реєстрації права власності на новостворені земельні ділянки в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Зміна керівника, складу керівного органу громадського об’єднання може відбуватися з різних причин. Це може бути як переобрання керівних органів (наприклад, у зв'язку із закінченням строку їх повноважень, звільнення керівника, членів керівного органу тощо). Зміна керівника, складу керівного органу громадського об’єднання підлягає державній реєстрації.

Громадське об’єднання повідомляє про зміни у складі керівних органів, зміну керівника тощо, протягом 60 днів з дня прийняття відповідного рішення.

Громадське об’єднання може здійснювати діяльність зі статусом юридичної особи або без такого статусу.

Для державної реєстрації зміни керівника, складу керівного органу громадського об’єднання зі статусом юридичної особи подаються наступні документи:

  1. Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань – форма 3 (затверджена наказом Міністерства юстиції України «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» від 18.11.2016 № 3268/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18.11.2016 за № 1500/29630).
  2. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління громадського об’єднання. Таке рішення може оформлюватись протоколом. У випадку зміни керівника, змін у складі керівного органу в протоколі має бути зазначено, повноваження яких осіб припиняються та які особи обираються до складу керівного органу і на які посади. Крім того, відповідно до законодавства, для обрання особи керівником або членом керівного органу необхідна її особиста згода (особа повинна бути присутньою на засіданні уповноваженого органу або надати особисту згоду у письмовій формі на обрання її керівником, членом керівного органу). Таке рішення повинно бути оформлено з дотриманням вимог, встановлених законом, відповідати законодавству та статуту, викладене у письмовій формі, прошито, пронумеровано та підписано засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами). Справжність підписів на протоколі нотаріально засвідчується лише у разі наявності такої вимоги в установчих документах відповідного громадського об’єднання.
  3. Реєстр осіб, які брали участь в засіданні уповноваженого органу управління громадського об’єднання.
  4. Відомості про керівні органи громадського об'єднання (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку).
  5. Документ про сплату адміністративного збору у розмірі 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
  6. Довіреність, у разі подання документів уповноваженою особою.

Для державної реєстрації змін керівника, особи, яка має право представляти громадське об’єднання у правовідносинах з державою та іншими особами і вчиняти дії від імені громадського об’єднання без додаткового уповноваження, керівного органу громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи подаються наступні документи:

  1. Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - форма 21 (форма Заяви затверджена наказом Міністерства юстиції України «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» від 18.11.2016 № 3268/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18.11.2016 за № 1500/29630).
  2. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління громадського об’єднання про зміни.

Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації не пізніше трьох робочих днів з дати подання документів. Державна реєстрація може бути проведена в скорочені строки в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Строк розгляду документів може бути продовжений суб’єктом державної реєстрації за необхідності, але не більше ніж на 15 робочих днів.

За результатами розгляду документів, державним реєстратором може бути прийняте рішення про:

- державну реєстрацію;
- зупинення розгляду документів;
- відмову в державній реєстрації.

Документи для державної реєстрації можна подати особисто або надіслати поштою з додержанням вимог до оформлення документів, визначеним законом.

         Документи для державної реєстрації змін громадське об’єднання із статусом юридичної особи може подати до:

- Головного територіального управління юстиції у Луганській області;
- Центрів надання адміністративних послуг;
- Місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

         Документи для державної реєстрації змін громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, може подати до Головного територіального управління юстиції у Луганській області.

Зразки документів, що подаються для державної реєстрації, можна переглянути на сайті Головного територіального управління юстиції у Луганській області.

Контактний номер телефону Головного територіального управління юстиції у Луганській області з питань реєстрації громадських формувань: 0645242216, 0953624202.

Отримати консультацію можливо за допомогою он-лайн чату з питань державної реєстрації громадських формувань за посиланням: https://lugjust.gov.ua/gf-chat/ .

Оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності. Як правильно оформити договір оренди, за яких умов його можна розірвати та на що варто звертати увагу землевласникам у першу чергу, в рамках проекту «Я маю право!», пояснюють спеціалісти Головного територіального управління юстиції у Луганській області.

По-перше, договір оренди землі укладається у письмовій формі та за бажанням однієї зі сторін, може бути посвідчений нотаріально. Типова форма договору оренди землі затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2004 р. № 220 зі змінами внесеними постановами КМУ № 1724 від 13.12.2006, № 780 від 03.09.2008, № 843 від 23.11.2016 року, № 890 від 22.11.2017.

По-друге, у договорі має обов’язково міститися інформація про об’єкт оренди (кадастровий номер, місце розташування, цільове призначення та розмір земельної ділянки); строк дії договору оренди; орендну плату (розмір, індексація, спосіб та умови розрахунків, строків, порядку її внесення і перегляду, відповідальність за її несплату).

За згодою сторін, у договорі оренди землі можуть зазначатися інші умови. Земельна ділянка за договором оренди землі вважається переданою орендодавцем орендареві тільки з моменту державної реєстрації права оренди в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

По-третє, мінімальний строк оренди для земельних ділянок сільськогосподарського призначення становить 7 років, для земельних ділянок сільськогосподарського призначення на яких проводиться гідротехнічна меліорація, строк дії договору не може бути меншим 10 років, а максимальний строк оренди не може перевищувати 50 років. Розмір орендної плати за землю встановлюється за згодою сторін. Проте ця сума не може бути меншою, ніж 3% вартості земельної ділянки.

Необхідно знати, що зміна умов договору оренди землі чи розірвання цього договору здійснюється лише за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору чи його добровільного розірвання спір вирішується в судовому порядку. Розірвання договору оренди землі в односторонньому порядку не допускається, окрім випадків, коли така можливість прописана у самому договорі.

За додатковою консультацією ви можете звертатися до Головного територіального управління юстиції у Луганській області за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, 22, тел./факс: (06452) 4-22-16, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

 

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Громадське об’єднання повідомляє про внесення змін до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження громадського об’єднання протягом 60 днів з дня прийняття відповідного рішення.

Громадське об'єднання може здійснювати діяльність зі статусом юридичної особи або без такого статусу.

Документи, що подаються для державної реєстрації змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:

1) заява про державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об’єднання (організацію профспілки), що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління громадського об’єднання про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Документи, що подаються для державної реєстрації змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів:

1) заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, крім внесення змін до інформації про місцезнаходження та про здійснення зв’язку з юридичною особою;

3) реєстр осіб (громадян), які брали участь в засіданні уповноваженого органу управління юридичної особи;

4) відомості про керівні органи громадського формування (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку) – у разі внесення змін до складу керівних органів;

5) документ про сплату адміністративного збору, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою;

6) установчий документ юридичної особи в новій редакції – у разі внесення змін, що містяться в установчому документі;

7) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта або розподільчого балансу – у разі внесення змін, пов’язаних із внесенням даних про юридичну особу, правонаступником якої є зареєстрована юридична особа.

            Документи для державної реєстрації змін громадському об’єднанню із статусом юридичної особи можна подати до:

  • Головного територіального управління юстиції у Луганській області;
  • Центрів надання адміністративних послуг;
  • Місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

            Документи для державної реєстрації змін громадському об’єднанню, що не має статусу юридичної особи, можна подати до Головного територіального управління юстиції у Луганській області.

Зразки документів, що подаються для державної реєстрації можна переглянути на сайті Головного територіального управління юстиції у Луганській області (http://lugjust.gov.ua).

Контактний номер телефону Головного територіального управління юстиції у Луганській області з питань реєстрації громадських формувань: 0645242216, 0953624202.

Також, можна отримати консультацію за допомогою он-лайн чата з питань державної реєстрації громадських формувань за посиланням: https://lugjust.gov.ua/gf-chat/ .


Головного територіального управління юстиції у Луганській області.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області повідомляє, що 24.12.2015 року прийнято Закон України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації » (далі - Закон), який набрав чинності 01.01.2016 року.

         Відповідно до вимог Закону органи державної влади, інші державні органи та органи місцевого самоврядування повинні вийти зі складу засновників друкованих засобів масової інформації одним із способів, передбачених статтею 3 вищевказаного Закону, а саме:

1) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції – у разі відсутності у майні редакції державного (комунального) майна;

2) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції з перетворення редакції членами її трудового колективу у суб’єкт господарювання із збереженням назви, цільового призначення, мови видання і тематичної спрямованості друкованого засобу масової інформації;

3) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції з подальшою приватизацією майна редакції, що перебуває у державній чи комунальній власності, відповідно до законодавства з питань приватизації, якщо трудовий колектив редакції не подає протягом установленого цим Законом строку пропозиції про свою участь у реформуванні друкованого засобу масової інформації.

         Відповідно до зведеного переліку державних і комунальних друкованих засобів масової, які підлягають реформуванню, у Луганській області станом на 01.06.2018 року підлягають реформуванню 17 друкованих засобів масової інформації, з них станом на 20.06.2018 року пройшли процес реформування 7.

         Звертаємо увагу засновників державних та комунальних друкованих засобів масової інформацію на те, що у разі неподання заяви на перереєстрацію відповідного друкованого засобу масової інформації до Головного територіального управління юстиції у Луганській області  (відповідно до вимог ст. 11 Закону):

  • свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації буде визнано недійсним;
  • після прийняття рішення про визнання свідоцтва недійсним подальший випуск або розповсюдження друкованого видання відповідно до ст. 41 Закону України «Про друковані засоби масової інформацію (пресу) в Україні» вважатиметься порушенням законодавства про друковані засоби масової інформації та тягне за собою відповідальність відповідно до вимог ст. 186-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

 

Головне територіальне управління
юстиції у Луганській області

17.06.2018 набрав чинності Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», яким, серед іншого, внесено зміни до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», які стосуються проведення державної реєстрації громадських формувань.

По-перше, змінено норму щодо документів, які пред’являлись державному реєстратору заявником при поданні документів. Раніше такими документами були паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, паспортний документ іноземця, посвідчення особи без громадянства, посвідка на постійне або тимчасове проживання. З 17.06.2018 заявник пред’являє документ, що посвідчує особу відповідно до закону (перелік таких документів визначено в статті 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»).

По-друге, якщо документи подаються представником та відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, то додатково не потрібно подавати документ, що підтверджує повноваження представника.

Головне територіальне управління
юстиції у Луганській області

Відповідно до Законів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» у громадян з’явилась можливість оскаржувати рішення, дії або бездіяльність державних реєстраторів речових прав на нерухоме майно та державних реєстраторів юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - державні реєстратори прав), суб’єктів державної реєстрації до Міністерства юстиції України та Головного територіального управління юстиції у Луганській області.

Куди й на що можна скаржитись?

В нашій державі будується громадянське суспільство. Громадяни вирішують конкретні проблеми, здійснюють представництво спільних інтересів, ведуть суспільно значущу діяльність. Вони беруть на себе відповідальність за спільне благо. В громадянському суспільстві громадські об‘єднання являють собою одну з найбільш оптимальних правових форм для допомоги фізичним особам у вирішенні їх спільних проблем, відстоюванні спільних інтересів. Одним із основних завдань засновників громадського об’єднання є визначення його найменування. Найменування громадського об’єднання викладається українською мовою, складається з двох частин: організаційно-правової форми (для громадських об’єднань це «ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ», «ГРОМАДСЬКА СПІЛКА») та власної назви, яка не повинна бути тотожною власним назвам інших зареєстрованих громадських об’єднань. Власна назва береться в лапки, та зазначається безпосередньо після організаційно-правової форми. Громадське об’єднання може викласти власну назву, поряд з державною мовою, іноземною мовою або мовою національної меншини.

Власна назва громадського об’єднання не може містити:

  • найменування органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, складових найменувань цих органів (міністерство, агентство, служба, інспекція, комітет, адміністрація, прокуратура, суд);
  • власну назву громадського об'єднання, діяльність якого заборонена в судовому порядку (протягом трьох років після набрання відповідним рішенням суду законної сили);
  • слова "державний", "комунальний" та похідні від них. Власна назва навчального закладу, установи чи організації у власній назві громадського об'єднання може використовуватися лише за згоди відповідного навчального закладу, установи чи організації;
  • Забороняється використання у власній назві громадського об'єднання історичних державних найменувань, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України;
  • ім'я (псевдонім) фізичної особи у разі відсутності попередньої письмової згоди цієї особи або її спадкоємців, засвідченої в установленому законом порядку, якщо інше не передбачено законом;
  • інші позначення, використання яких обмежено законом.

Також необхідно звернути увагу, що при написанні найменування громадського об’єднання використовуються:

  • Розділові знаки та символи: лапки (" ", “ ”, „ “, « », які є тотожними), крапка (.), кома (,), двокрапка (:), дужки /( )/, апостроф ('), дефіс (-), тире (-), коса риска (/), знак оклику (!), знак питання (?), номер (№), плюс (+), знак рівняння (=), зірочка (*), ет комерційна (@).
  • Цифри: арабські (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0) та римські (I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, L, C, D, M).

 

Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації
Головного територіального управління юстиції у Луганській області.

Main Menu

Kremins'ka TG